Sorana Cîrstea a semnat favorabil unui parteneriat publicitar cu Aston Martin, un producător britanic de automobile de lux.
Fondată în ianuarie 1913 de Robert Bamford și Lionel Martin, compania a vândut în 2023 peste 6,400 de autovehicule mult râvnite.
Motivația Aston Martin de a colabora cu Sorana Cîrstea
„Cu pasiunea sa pentru excelență și o motivație unică, Sorana întruchipează perfect esența Aston Martin - unde performanța, rafinamentul și precizia se unesc. Suntem extrem de încântați să o avem alături în această călătorie,” a scris Aston Martin pe Instagram, într-o postare redistribuită de româncă.
Englezii și-au afișat entuziasmul de a colabora cu jucătoarea română de tenis. „Suntem încântați să anunțăm că vedeta tenisului, Sorana Cîrstea, se alătură familiei Aston Martin Koln în calitate de cel mai nou ambasador al brandului nostru,” a transmis Aston Martin pe rețelele sociale.
Aston Martin a vândut peste 6,400 de automobile de lux, în 2023
Cîrstea a redistribuit o postare publicată de brandul Aston Martin, anunțându-și în acest mod începutul perioadei în care va conlucra cu britanicii pentru îmbunătățirea imaginii brandului.
În Formula 1, echipa Aston Martin îi are piloți pe spaniolul Fernando Alonso și canadianul Lance Stroll.