Audi S4 - test in Spania: S4 centimetri!
Esti frumos, ai farmec, te doresc multi, e absurd ce ti s-a intamplat. La fel am gandit si noi. Cum sa poata un amarat V6 de 3.000 cmc mai mult decat un 4,2 litri aspirat? Este posibil ca un compresor mecanic sa bata suta mai iute decat o cilindree la limita inferioara a litrajului american admis? Ei, bine, uite ca da.
Uite ca 333 CP sunt mai tari decat 343 si, pe deasupra, sorb din rezervorul masinii cu pana la 30 la suta mai putin combustibil. Strategia de downsizing a functionat in cazul noului S4, un model ajuns la a doua generatie, care ii va baga in sperieti pe vecinii din Bavaria si pe rivalii din Stuttgart.
Am testat masinile in Mallorca. Masinile, da. Sunt doua, ca de obicei: berlina si break-ul (Avant). Amandoua vin standard cu transmisie manuala in sase trepte, ambele pot fi cuplate optional la o cutie cu 7 rapoarte S-Tronic (dublu ambreiaj). Diferente majore de stil nu exista, iar varianta de serie arata excelent. Nici la interior nu s-a taiat in carne vie.
CITESTE MAI MULT IN REVISTA PROMOTOR!
Urmăriți SPORT.RO și pe Google News