Comparativ Mercedes-Benz vs BMW!

Comparativ Mercedes-Benz vs BMW! Teste

Rivalitatea dintre Munchen si Stuttgart e cea mai frumoasa lupta din lumea auto .Vezi un nou episod, deloc ultimul.

Cand vine vorba de BMW si de Mercedes totul se termina. Asta pentru ca rivalitatea dintre iubitorii de Mercedes-Benz si cei de BMW nu se va stinge niciodata.

Daca Mercedes-Benz nu ar exista, BMW ar avea o problema. Si invers. Pentru ca, sa fim sinceri, imediat ce aduci in acelasi loc doua modele ale lor comparabile, realizezi ca, pentru ei, viata chiar este o cursa.

  • Comparativ Mercedes Benz Vs Bmw

Daca in trecut un test comparativ intre C-Klasse si Seria 3 insemna o distractie cu tractiune spate si motoare pe benzina, acum exista in ambele curti tractiunea integrala si niste rachete atomice cu rol de motoare diesel in sase cilindri.

Sunt sigur ca, daca rogi acum vreun inginer de la Mercedes sau de la BMW sa-ti descrie motorul lui C320 CDI 4matic sau pe cel al lui 330d xDrive, respectivul va incepe sa vorbeasca despre vesnicele aberatii numite consum mic, emisii poluante reduse si alte bla-bla-uri – adica toate tampeniile care vand acum masini. Lasand la o parte faptul ca aceste doua masini au un consum chiar foarte rezonabil intr-un oras aglomerat, totul se invarte de fapt in jurul puterii. Si, oricum, pe amandoi constructorii ii intereseaza doar asta.

Pun pariu pe un M3 ca, daca maine BMW duce motorul de trei litri diesel la 260 CP, Mercedes-Benz va face si el acelasi lucru. Pai daca asta nu este in continuare o cursa a puterii, atunci cum o putem numi?! Desigur, ar incepe ambii cu acelasi bla-bla, ca noile motoare sunt mai usoare, mai puternice, desi consuma mai putin si polueaza cu x procente sub motoarele de dinainte, ya-ya.

Dar esenta ramane – puterea conteaza, performantele vand masina de la un anumit prag de pret in sus, deci haideti sa nu ne gandim un moment la lucrurile practice si sa privim masinile acestea exact asa cum sunt ele. Doua limuzine de clasa medie cu dotari de clasa mare, rachete sub capota si tractiune integrala permanenta – asta pentru ca oamenii se simt mai in siguranta cand stiu ca in loc de doua roti trag patru.
BMW-ul pe care il vedeti aici are 245 CP si un cuplu urias, de 520 Nm, disponibil foarte de jos in ture.

In traducere, asta inseamna ca daca nu ai o cutie automata, cei 520 Nm iti rup capul instantaneu din treapta 1, care “dureaza” cam doua secunde. Imediat trebuie sa schimbi a doua, simti puterea cum incearca sa arunce spatele in deriva, faci 5,9 secunde pana la 100 km/h si, cand intr-un final schimbi treapta a patra, ai peste 160 km/h. 330d xDrive este o bestie ce poate rusina multe masini sport pe care le-am condus. Tractiunea integrala o face mai rapida decat aceeasi versiune dar cu tractiune spate si poti jura ca te afli intr-un M3 din urma cu doua generatii, care, foarte sincer, ar fi groaznic de umilit de masina asta.
 

Sursa: Promotor

Modifică setările cookies
Don’t miss out on our news and updates! Enable push notifications
Get notifications about important news!