Metoda ingenios de simpla prin care Tottenham a facut rost de banii pentru transferul lui Chiriches:

Metoda ingenios de simpla prin care Tottenham a facut rost de banii pentru transferul lui Chiriches: True Story

Cum arata topul contractelor de sponsorizare din Premier League.

Premier League continua sa bata record dupa record. Cele mai mari salarii, cele mai scumpe drepturi de televizare, cea mai urmarita liga de fotbal de pe planeta si campionatul care atrage cei mai multi sponsori.

Elementele mentionate mai sus se leaga intr-un cerc al succesului si se propaga cu o putere care ne face sa credem ca lucrurile nu au cum sa o ia vreodata la vale.

  • Metoda Ingenios De Simpla Prin Care Tottenham A Facut Rost De Banii Pentru Transferul Lui Chiriches

Premier League atrage sponsori in aceeasi masura in care atrage si jucatori. Ultimele cifre legate de contractele de sponsorizare, publicate de Sporting Intelligence, vorbesc despre modul in care liga engleza a reusit sa fenteze criza care a afectat Europa in ultimii ani.

ARSENAL E LIDER

Daca ne limitam doar la sponsorii principali de pe tricourile celor 20 de echipe din Premier League, cresterea totala a contractelor, fata de anul trecut este de peste 10%, si a ajuns, la inceputul actualului sezon, la 180 de milioane de euro.

Cea mai spectaculoasa crestere a inregistrat-o Arsenal, care si-a renegociat contractul cu Fly Emirates, de la 6 milioane de euro pe an, la 35 de milioane de euro pentru actualul sezon.

Arsenal s-a instalat astfel in varful topului celor mai profitabile contracte, fiind urmata la mare distanta de Manchester United (Aon), Liverpool (Standard Chartered) si Manchester City (Etihad). Toate cele trei cluburi mentionate primesc cate 24 de milioane de euro pe sezon pentru a purta numele sponsorilor pe tricouri.

TOTTENHAM, STRATEGIE INGENIOASA. CRESTERE: +9,5 MIL €

Tottenham a adoptat in aceasta vara o metoda foarte interesanta de crestere a veniturilor din sponsorizari. Directorul executiv Daniel Levy nu a dorit sa prelungeasca intelegerea cu Aurasma, sponsorul din sezonul trecut, semnand in schimb cu alte doua mari companii: HP si AIA (companie de asigurari din Asia).

Tottenham va juca meciurile din campionat cu tricouri inscriptionate cu HP, in timp ce partidele din FA Cup, League Cup si Europa League, vor fi disputate cu tricouri purtand numele celuilalt sponsor, AIA.

Sezonul trecut, Tottenham a primit 11,5 milioane de euro de la Aurasma. Contractele cu HP si AIA ii asigura acum venituri de 21 de milioane de euro. Asadar, o strategie care i-a adus clubului un profit de fix... 9,5 milioane de euro, suma cheltuita pentru transferul lui Vlad Chiriches :)

SUNDERLAND, SCADERE DRAMATICA

In ciuda acestor cresteri spectaculoase, sunt si echipe pe minus fata de anul trecut la capitolul venituri din sponsorizari.

Sunderland, care a primit sezonul trecut 25 de milioane de euro de la Invest in Africa trebuie sa se multumeasca acum cu un contract de doar 6 milioane de euro de la sponsorul Bidvest.

De asemenea, Newcastle si Aston Villa au fost si ele nevoie sa accepte contracte mai mici.

Iata mai jos situatia contractelor de sponsorizare din Premier League, publicata de The Independent:


Captura foto: independent.co.uk

Modifică setările cookies
Don’t miss out on our news and updates! Enable push notifications
Get notifications about important news!